Annonse

#kinoopplevelse

Kampanjen er et initiativ fra Fremtidens kino og finansieres av Film & Kino og aktørene i Fremtidens kino og får større synlighet gjennom samarbeidspartnerne Capa, Media Direct Norge og Filmweb.

Hensikten med kampanjen er å formidle at det å gå på kino er noe langt større enn å skulle se en film. Derfor har man valgt å fortelle vanlige folks historier som handler om nettopp dette, de små episodene. Ønsket å få folk til å besøke kinoen oftere og fortelle andre om det. Det handler ikke nødvendigvis bare om film, men opplevelsen av å gå på kino. Velkommen til det magiske kinomørket!

Kampanjen består av 12 filmsnutter med vanlige folk som deler sin kinoopplevelse. Publikum oppfordres til å gjøre det samme på Facebook og Instagram. På kampanjens Facebook-side kan man vinne en iPad Air, for å lettere finne fram til kinoprogrammet og for å dele #kinoopplevelse i sosiale medier. Ved å skrive #kinopplevelse på kinobildene som deles på Instagram kan man vinne kinobilletter og popcornmenyer hver uke i ti uker framover.

Noen av filmene vises på det store lerretet, og alle 12 kan sees på You Tube.

Kampanjen er et initiativ fra Fremtidens kino og finansieres av Film & Kino og aktørene i Fremtidens kino og får større synlighet gjennom samarbeidspartnerne Capa, Media Direct Norge og Filmweb.

Annonse
Skroll til toppen